Dieta dla kobiet w ciąży – zadbaj o siebie i swojego malucha

Ciąża to piękny i wyjątkowy czas dla każdej kobiety. Jest to również okres, w którym kobieta powinna szczególnie o siebie dbać, gdyż staje się ona odpowiedzialna nie tylko za siebie, ale również za swoje dziecko. Bardzo ważna jest w tym czasie odpowiednio zbilansowana i pełnowartościowa dieta, dzięki której maluch będzie mógł prawidłowo się rozwijać. W dzisiejszym wpisie przedstawimy Wam mity na temat odżywiania w ciąży, a także podpowiemy jak powinna wyglądać dieta dla kobiet w ciąży. Serdecznie zapraszamy!

Dieta dla kobiet w ciąży - mity dotyczące diety w ciąży

Dieta dla kobiet w ciąży nie oznacza rezygnacji z picia mleka czy jedzenia większej ilości kalorii. Sprawdź, jakie są mity na temat odżywiania się w czasie ciąży Najczęściej słyszanym mitem na temat odżywiania się w ciąży jest to, aby "jeść za dwoje". Będąc w ciąży nie trzeba jeść podwójnych porcji czy zwiększać kaloryczności swoich posiłków. Zdecydowanie większe znaczenie niż ilość, ma jakość pożywienia i to właśnie na nią powinniśmy zwrócić uwagę. Innym mitem dotyczącym diety w ciąży jest to, że kobieta powinna przestać pić mleko. To bardzo zły pomysł, gdyż mleko jest bogate w wapń, który z kolei stanowi podstawowy budulec kości oraz zębów maluszka. Należy pamiętać, że dieta dla kobiet w ciąży powinna być przede wszystkim bogata w owoce i warzywa, które są źródłem cennych wartości odżywczych, a także kwasu foliowego, który jest niezbędny do prawidłowego rozwoju płodu.

Gdzie szukać porad dotyczących zdrowego odżywiania w ciąży?

Jeśli szukasz więcej porad na temat tego, jak powinna wyglądać dieta dla kobiet w ciąży, to koniecznie odwiedź blog Be Diet Catering, gdzie znajdziesz mnóstwo cennych wskazówek i informacji! Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *